Výfukové systémy
RM Motors nabízí vysoce kvalitní výfukové systémy, které jsou navrženy pro optimalizaci průtoku výfukových plynů a zlepšení výkonu motoru. Jejich výfukové systémy, známé také jako přímé výfukové systémy, jsou navrženy tak, aby minimalizovaly překážky v průtoku výfukových plynů a zajišťovaly efektivní odvod spalin.
Složení výfukového systému:
- Katalyzátor: Snižuje škodlivé emise a přispívá k ekologičnosti provozu.
- Filtr pevných částic (GPF, OPF, DPF): Zachytává pevné částice a zajišťuje jejich spalování.
- Tlumiče výfuku: Redukují hlučnost a optimalizují zvuk výfuku.
Výhody výfukových systémů od RM Motors:
- Minimalizace počtu zatáček a překážek v potrubí pro maximální průtok.
- Zlepšení výkonu a točivého momentu motoru.
- Sportovní zvuk bez ztráty funkčnosti.
Nabídka RM Motors:
- Catback systémy: Zahrnují střední a koncové tlumiče výfuku.
- Modely kompatibilní s vozy značek Audi, BMW, Seat, Škoda, VW a dalšími.
Pro zajištění maximální kompatibility a výkonu se RM Motors zaměřuje na přesné přizpůsobení výfukových systémů konkrétním modelům vozidel.
Nejprodávanější
Catback Hyundai i30N 2,0 T-GDi2017–2020250, 275 PSFWD Průměr trubky pro připojení k původní přírubě - 76 mm.Výstupní průměr koncovek výfuku - 114 mm.
Catback – střední a koncový tlumič výfuku AUDI S3 8L 1,8T 1999-2003 210, 225 kPrůměr trubky Quattro - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 76 mm
Catback – střední a koncový tlumič AUDI TT 8N 1,8T 2000-2006 225, 240 kQuattro< br />Průměr trubky - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 2x76 mm
SEAT Leon Cupra R Mk1 1.8T 2002-2005 210, 225 km AWD Průměr trubky - 76 mm Průměr koncovek výfuku - 76 mm
Catback Hyundai i30N 2.0 T-GDi Facelift2.0 T-GDi2021-280 bhpFWDHatchback Průměr trubky pro připojení k původní přírubě - 76 mm.Výstupní průměr koncovek výfuku - 114 mm.
Catback Koncový tlumič AUDI A3 8P 1.8 2.0 TFSI 2004-2013 160.200 bhpFWD Průměr trubky – 63.5 mm
Catback Mercedes-AMG A35 GPF W177 4MATIC 306 km4MATICW1772,0 T2019- Průměr trubky - 76 mm Je také možné zakoupit :v přímém provedení, s tlumičem popř. katalyzátorem a ve...
Catback koncový tlumič výfuku SEAT Altea Mk1 1.8, 2.0 TSI 2004-2015 160.200 kFWDTrubka průměr- 63,5 mm
Catback SEAT Leon Mk2 1.8 / 2.0 TSI 2006-2013 160/185/200 kFWDPrůměr potrubí - 63,5 mm
Catback Škoda Octavia III RS 2.0 TSI2.0 TSI2013-2016220, 230 bhpFWDPrůměr výfukového potrubí – 63,5 mm
Výfuk Catback VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI 2004-2008 150 200 k FWDPrůměr potrubí - 63,5 mm
Koncový tlumič VOLKSWAGEN Golf VI R 2.0 TFSI 2009–2013 271 k4MotionPrůměr potrubí - 63,5 mm
Koncový tlumič VOLKSWAGEN Golf VI R 2,0 TFSI 2009–2013 271 k 4Motion Průměr trubky – 76 mm Výrobek není homologován a nemůže být schválen pro použití na veřejných...
Kompletní výfukový systém AUDI S3 8L 1,8T 1999-2003 210,225 kQUATTRO Průměr potrubí< /strong> - 76 mm Průměr koncovek výfuku - 76 mm
Kompletní výfukový systém AUDI TT 8N 1,8T 2000-2006 225,240 k QUATTROPrůměr trubky – 76 mm Průměr koncovek výfuku – 76 mm
BMW E46 M47, M47N kompletní výfukový systém 318d, 320d 1998-2003 116, 136, 150 kRWD Průměr trubky - 63,5 mm Průměr koncovek výfuku - 70 mm
SEAT Leon Cupra R Mk1 kompletní výfukový systém 1,8T 2002-2005 210,225 kAWDPrůměr potrubí - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 76 mm
Kompletní výfukový systém SUBARU Impreza Mk1 2.0 GT 1996-2000 211, 218 k AWD Potrubí průměr - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 89 mm
Kompletní výfukový systém pro Škoda Octavia III RS 2.0 TSI2.0 TSI2013-2016220, 230 kFWD Průměr svodové trubky - 76 mm Průměr výfukové trubky - 63,5 mm
Výfukové systémy - doplňující informace
Z čeho se skládá sportovní výfukový systém?
Sportovní výfukový systém obvykle obsahuje spádovou trubku , tedy prvek nahrazující katalyzátor nebo filtr pevných částic (často vybavený sportovním katalyzátorem ), přední trubku (běžná trubka bez tlumiče nebo katalyzátoru, někdy opatřená pružným konektorem) a zadní trubku Cat-back ( Catback).
Co je to catback?
Jedná se o modifikaci od katalyzátoru nebo přední trubky až po konec výfukového systému. Tento prvek pouze nahrazuje tlumiče a ponechává filtrační prvky výfukového systému na svém místě. Každá křivka ve výfukovém systému ovlivňuje proudění výfukových plynů, zpomaluje jej, proto je tak důležité výfukový systém při úpravě vozu upravit. Často právě úprava výfukového systému je schopna přinést nárůst výkonu na základní motorové mapě.
Z úpravy výfukového systému se můžeme setkat i s úpravou zadní nápravy, spočívá ve výměně pouze posledního prvku výfukového systému, tedy koncového tlumiče.
Množství výfukových systémů dostupných na dnešním trhu je obrovské, výfukové systémy jsou vyráběny z různých materiálů, od běžné oceli, přes nerez až po titan. Při výběru výfukového systému je nejdůležitější kvalita a správný výběr použitých komponentů, špatně zvolený výfukový systém může mít negativní dopad na kvalitu zvuku a výkon.