SPORTOVNÍ PODVOZKY
Nejprodávanější
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL25194
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL25181
snížení: přední/zadní 20/20 mm
Kód: VL25182
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL25183
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05022
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05023
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL05069
snížení: přední/zadní 45/40 mm
Kód: VL05068
snížení: přední/zadní 35/35 mm
Kód: VL05018
snížení: přední/zadní 35/35 mm
Kód: VL05019
snížení: přední/zadní 50/50 mm
Kód: VL05045
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05024
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05025
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL05070
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05071
snížení: přední/zadní 25/25 mm
Kód: VL05079
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL05072
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05073
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL05076
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05075
snížení: přední/zadní 25/25 mm
Kód: VL05074
snížení: přední/zadní 30/30 mm
Kód: VL05078
snížení: přední/zadní 40/40 mm
Kód: VL05077
snížení: přední/zadní 25/25 mm
Kód: VL05080
snížení: přední/zadní 25/25 mm
Kód: VL05081
snížení: přední/zadní 25/20 mm
Kód: VL05086
snížení: přední/zadní 35/30 mm
Kód: VL05087
snížení: přední/zadní 25/20 mm
Kód: VL05088
snížení: přední/zadní 35/30 mm
Kód: VL05089
snížení: přední/zadní 25/25 mm
Kód: VL05098
Sportovní podvozky
za ty nejlepší ceny!
Sportovní podvozky, podvozky, podvozek snížený, podvozek stavitelný, snížené pružiny
Abyste zlepšili jízdní vlastnosti musíte přizpůsobit výkonu motoru i podvozek. Nejdůležitější funkcí úprav sportovního podvozku je udržet vůz správně na silnici. Velmi dobré je položit těžiště auta níže k vozovce, což by měli zajistit sportovní tlumiče a snížené pružiny. Ty jednak snižují výšku vozu o 30 – 40 mm, a jednak jsou daleko tvrdší než klasické sériové tlumiče. Tím se vyvarujete nepříjemného naklánění při ostrém průjezdu zatáčkami.
Dále se rozšiřují rozteče kol pomocí podložek různých šířek od 1 až do 3 cm. K tomu jsou samozřejmě nutné jiné šrouby na kola, s větší délkou. Tím se také často neobejdete bez zásahu do karoserie v podobě vytažení blatníků. Tento zásah se neprovádí vyklepáváním, ale pomocí speciální vytahovačky, která to zvládne za pár minut. Pak už jen stačí, když tato místa opět nalakujete. Hlavně si při ladění podvozku důkladně zvažte, na jakých cestách a silnicích budete Vaše auto používat. Podvozky - kvalitní a prověřené. Pneumatiky a litá kola - široký výběr.